11 komentarzy:

  1. Ta ramka mnie strasznie denerwuje :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy. A ja jej nie mam w oryginale?

    OdpowiedzUsuń
  3. W każdym jest ramka a w oryginale jej nie ma (?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu jest. I nie tylko na tym. Tak się zastanawiałem skąd ją wziąłeś, bo na focie krzyża, na wystawie nic nie było chyba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dorzuca tutaj czarnej ramki? Bo na żadnym zdjęciu nie mam czarnej a tutaj jest na każdym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorzuca, ale mi nie chodzi o czarną, tylko o tą drugą.

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak było sfocone, bo taki efekt zajebisty :) Tylko po dodaniu tej czarnej to jakaś porażka teraz :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt efektem, ale mi ramka jakoś nie pasuje. Jakaś taka... nie wiem :/ A na zdjęciu roku ona była, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pamiętam już. Zauważ, że cała fota jest w stylu tej ramki. Taki filtr. Całość jest "postarzała" i jakby wywoływana pędzlem zanurzonym w wywoływaczu.
    Mi się te foty w ogóle nie specjalnie podobają, ale znalazłem je na dysku w robocie więc wrzuciłem przy czasie coby nie było, że nie wrzucam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi filtr na samym zdjęciu nie przeszkadza, tylko ramka. Ale ja w ogóle, rzadko kiedy robię zdjęcia zajebiste z inną ramką niż biała, czy też czarna.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam dużo z różnymi, bo testował dużo softu :)No ta fota jest taka, która ma imitować klejenie barytu do szyby. Stąd taka ramka.

    OdpowiedzUsuń