5 komentarzy:

  1. Ciężko z oceną w komentarzach. Szybciej byłoby klikanie, bo muszę wejść we wszystko po kolei.
    Więc zaznaczam tylko to co dla mnie jest zbyt "zwykłe" gwiazdką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałem na górze każdego posta opcję oceny (beznadziejne, takie se, niezłe, zajebiste). Choć nie jestem pewny, czy się sprawdzi, bo swego czasu już taka opcja była i nikt jej nie używał.
    Co do jakości ostatnich zdjęć, to chyba masz rację :( Chyba dopadła mnie przypadłość "strzelania" bez opamiętania. Muszę coś z tym zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tzn wg mnie się nie sprawdziło, bo blog był zamknięty i mało kto wiedział o jego istnieniu.
    "Przypadłość strzelania" trzeba po prostu zapić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się jak to rozwiązać, bo nie chciał bym usuwać tych zdjęć z uwagi na komentarze. Jakiś śmietnik stworzyć, czy coś? ale na Blogerze chyba nie da się czegoś takiego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiem. Bo powinna być "poczekalnia", z której foty trafiały by na główna dopiero.

    OdpowiedzUsuń